lunes, 19 de abril de 2010

DESCRIPCIÓ DEL MEU CARÀCTER

Jo em considero una persona amb un caràcter tranquil , sóc molt pacient en totes les situacions , penso que tot, finalment amb paciència és fa o s'arregla, em mostro molt cuidadosa a l'hora de fer un treball o alguna tasca i m' hi intento aplicar al màxim, també sóc molt justa i lluito per el que crec que és correcte o si hi ha una cosa injusta miro de trobar o raonar una solució per aquell problema, es a dir sóc equànima.
Sóc bastant sociable perquè tinc molta facilitat en fer amics/amigues i/o estar amb ells.
Amb ells , família i gent que em coneix més , encara que no ho sembli sóc molt locuaç .
I també amb ells i tota la gent que conec i confio sóc leial.
Quan tinc algun problema sóc molt sensible , em preocupo i penso molt en el què em passa i tinc la necessitat d'arreglar-ho el més aviat possible , però sempre miro de trobar la part positiva de les coses , sóc molt optimista.

No hay comentarios:

Publicar un comentario